Tuesday, August 14, 2012

Narva Energiajooks 21,1km

Selle hooaja teisel poolmaratonil tuli 68.koht ajaga 1,23,24 ja kuigi see tulemus eriti rõõmu ei valmistanud siis paar päev hiljem pisut puhanuna ja kindlasti ka rahulikumana oskan seda resultaati ka natuke hinnata ;)
Võrreldes Rakverega oli rada palju raskem ja kuigi oleksid ei maksa midagi, tean kindlalt, et kui oleks alustanud sama rahulikult kui Ööjooksul, oleks tulemus ikkagi pisut parem tulnud, aga nagu Viljargi ütleb, siis vahel peab riskima ja ega mul ju eriti midagi kaotada polnud- hooaja peaeesmärk sai juba Rakveres kuhjaga täidetud!
Esimese 5km aeg tuli 18,56 ja 10km peal 38,46. Põhimõtteliselt olin ju ilusti uue rekordi graafikus, aga raja teisel poolel algasid ka tõusud ja tegelt tundsin juba enne seda, et ega see rekord ikka täna ei tule -valitud algtempo on veel hetkel minu jaoks natuke liiga kiire ja millegipärast ei olnud ka enesetunne kõige parem.
Kuigi tempos tasapisi langes, sain enne lõppu kätte mõned tuttavad konkurendid, kes olid veel kiiremini alustanud ;)
Igatahes kaks asja said küll selgeks. Esiteks pole minusugune suht keskpärasel tasemel harrastaja veel nii tugev, et võiks kahe kuu jooksul 2 head poolmaratoni järjest teha ja teiseks olen ma ikkagi saavutanud juba sellise taseme, et hooaja eel püstitatud eesmärk joosta poolmaraton 1,24,00, langeb isegi nö sital päeval. Seega-pole halba ilma heata ;)
Nüüd mõned taastavad trennid ja siis pilk Linnajooksude sarja neljandale etapile-Pärnu kahe silla jooksule.
Võimalik, et osalen ka 26. augustil Ülemiste järve jooksul, aga sel juhul teen selle läbi tugeva tempojooksuna.
Seejärel ongi juba maraton, aga kuna selle hooaja eel ma maratonile mingit eraldi eesmärki ei püstitanud, siis üritangi kõigepealt eelmisel aastal haiguse tõttu jooksmata jäänud aja 3,15,00 ära joosta. Iga sekund, mis peaks sellest kiirem tulema, on ainult boonuseks ;)
Vahepeal olen proovinud ka SiS spordijooke ja geele, aga nu kuidagi ei sobi.....kahjuks  maratonil just seda pakutaksegi ja tundub, et peab seal vist ainult veega toime tulema ;)
Igatahes olge kõik tublid ja tehke trenni, sest ainult nii saate tugevamaks ;)
Trennis näeme! ;)

No comments:

Post a Comment