Saturday, October 13, 2012

Tartu sügisjooks ja Paide-Türi

Oktoobri esimesel pühapäeval oli kodulinnas suur jooksupäev. Joosti nii maratoni kui 10km. Tublisid maratoonareid rajal pingutamas näha oli ikka väga-väga kahju, et ise ei läinud, aga kuna juba järgmisel päeval oli kavas linnajooksude sarja viimane etapp siis sai mõistuse häält kuulatud ja ikka lühemale jooksule mindud. Aga lubaduse järgmisel aastal Tartus maraton joosta, andsin endale küll ;)
Ilm oli jällegi jooksuks vägagi sobiv. Päike paistis ja +12. Tuult pmst üldse polnud.
Saingi aja sellise nagu u planeerisin-38,41. Kevadel Olümpiajooksul joostud ajast 1,18 kehvem, aga hooaeg juba läbi ka ja loomulikult jäin tulemusega rahule.Lõpuduellis suutsin alistada Jaanus Mäe! Kindlasti andis jõudu juurde Tammeka fännide maruline kaasaelamine :)
15.koht oli kah päris kõrge, aga seda eelkõige sellepärast, et suuremad staarid võistlesid samal ajal Tallinnas, Eesti meistrikatel ekidenis.
22h hiljem olin juba uue jooksu stardis, mis viis Paidest Türile ja oli ühtlasi linnajooksude sarja viimane osavõistlus.
Eesmärk oli parandada oma eelmise aasta aega ja sarjas tõusta koha võrra kõrgemale. Mõlemad eesmärgid said eeskujulikult täidetud! ;)
Oli väga-väga tuuline ja maanteel üksi joosta topeltraske. Lisaks oli ikka eilne kah pisut jalgades. Algul sai küll pisut grupis joosta, kus peale minu veel kolm tiimikaaslast ja kuigi tempo ju üleliia kiire polnud, otsustasin siis oma tempos jätkata ja üksi tuult murda. Minu kannule seadis ennast Egle Mätas, kes seal pmst peaaegu lõpuni püsis.
Poolel maal lõi vasaku jala tagumisse reielihasesse terav valu ja tundus, et sellega joosta küll pole enam võimalik. Suht väljakannatamatu oli ja mõtlesin, et kui veel hullemaks läheb siis kõnnin lõpuni. Keskendusin muudele asjadele ja tundus, et see pettis valu ära ;) Paremaks loomulikult ei läinud a kannatasin lõpuni ära.
Muidugi pidevalt ootasin, et kuna Egle lõpuks läheb, aga seda ei juhtunudki. Paar kilti enne lõppu sain hoopis mina eest ära.
Pärast finišis oli Eglel suht kehva ja sain teada, et ta oli 2 nädalat tõsiselt haige olnud. Seda enam kiiduväärt tulemus ja väga tubli tüdruk! Muidugi kannustas teda korralikku jooksu tegema ka 1000 eurone auhinnatšekk, aga see selleks ;)
Igatahes ma tõeliselt imetlen selliseid tugeva tahtejõuga inimesi.
Ise sain 51.koha ja eelmise aasta aja jooksin üle kahe ja poole minutiga!
Mudugi olen ma selle saavutuse üle väga-väga uhke! :)
Reievalu andis korralikult tunda ka lõdvestujooksu tehes ja peale seda määrisin jala korralikult icepoweriga kokku.
Järgmisel päeval tegin kerge sörgi ja seejärel 3 päeva jooksuvaba.
Eile sörkides enam väga hull polnud, aga ilmselt peab veel pisut puhkust andma ja hooaeg nagunii läbi ja kiirustada pole enam kuhugi. Vaikselt seangi ennast puhkereziimile ja vb paaril lühemal võistlusel veel osalen sel kuul.
Linnajooksude sarja lõplik paremusjärjestus on siin: http://www.linnajooksud.ee/index.php?id=download&table=sys_attachments&recid=6

1 comment:

  1. Enamik eesnäärmevähkidest on adenokartsinoomid, mis tekivad eesnäärme epiteelirakkudest. Eesnäärmevähk areneb tavaliselt aeglaselt ja ei tekita algstaadiumis mingeid sümptomeid. Lõpuks võib kasvaja laieneda nagu minugi eesnäärme, surudes uretrile ja põhjustades valulikku või sagedast urineerimist ning verd uriinis. Nii et ma olin nii ebamugav selle eesnäärmevähi haigused siis otsustasin teha online otsing, kuidas ravida vähki, sest ma hästi on lugenud palju taimse meditsiini, ma sattusin palju tunnistust, kuidas Dr Itua ravida HIV / herpes siis vähk oli loetletud allpool kommentaar. julgelt ma ühendust Dr Itua ja ta saatis mulle oma taimse ravimi läbi Courier teenuse siis paluti mul võtta see minu postkontor, mis ma kiiresti tegin. Võtsin ühendust dr Itua, et olen saanud oma taimse ravimi, nii et ta andis mulle juhiseid, kuidas seda kolm nädalat juua ja nii dr Itua taimne ravim ravib minu eesnäärmevähki, ravi võtab kolm nädalat ja ma olin täielikult terveks ravitud. Dr Itua on jumala saadetud ja ma tänan teda iga päev oma elus. Võtke temaga nüüd ühendust: Email:drituaherbalcenter@gmail.com/ Whatsapp:+2348149277967.
    Ta loetles, et ta saab samuti ravida järgmisi haigusi allpool..... Cerebral Amides. Kopsuvähk,ajuvähk,söögitoru vähk,sapipõie vähk,raseduse trofoblastiline haigus,pea- ja kaelavähk,Hodgkini lümfoom Soolevähk,neeruvähk,leukeemia,maksavähk,melanoom,mesotelioom,hulgimüeloom, Neuroendokriinsed kasvajad,Hodgkini lümfoom,Suuvähk,Munasarjavähk,Sinusevähk,Pehmete kudede sarkoom,Seljaaju vähk,Maovähk,Meniere'i tõbi , Munandivähk,Kurguvähk,Kilpnäärmevähk,Emakavähk,Emakavähk,Vulvarivähk. Alzheimeri tõbi,Autism,leetrid,teetanus,läkaköha,tuberkuloos,lastehalvatus ja difteeria Adrenokortikaalne kartsinoom. Alma, emakavähk, rinnavähk, allergilised haigused. Neeruvähk, armulahtisus, glaukoom., katarakt,makulaar degeneratsioon,südameveresoonkonna haigused,kopsuhaigused.eesnäärme suurenemine,osteoporoos.generaliseerunud dermatiit,Alzheimeri tõbi,ajukasvaja,lupus,emakakaelavähk,ajuveresoonkonna haigused.
    Dementsus.kolorektaalne vähk,Lotikavähk,põie vähk,nahavähk,munasarjavähk,kõhunäärmevähk,HIV/AIDS,ajukasvaja,herpes,Non-Hodgkin lümfoom,põletikuline soolehaigus,koprabiid,diabeet,hepatiit.

    ReplyDelete